موسسه آراد ونداد پرگاس

موسسه آراد ونداد پرگاس

موسسه آراد ونداد پرگاس

موسسه حقوقی اکسین مهاجر

شرکت خدمات مسافرتی وگردشگری مهاجرگستر آینده با شماره ثبت 582205 با ادغام موسسه حقوقی بین المللی اکسین به شماره ثبت 289 با مجوز رسمی از سازمان گردشگری ،صنایع دستی و میراث فرهنگی استان تهران،(مجوز بند ب)و سازمان هواپیمایی کشوری (مجوز بند الف)با دارا بودن کادری متخصص و مشاورین مجرب، خدمات خود را با توجه به نیاز و سلیقه و میزان توانایی مالی شما جهت مهاجرت ونیز خدمات مسافرتی ارائه می دهد.

جهت کسب اطمینان و رضایتمندی شما متقاضیان عزیز، کلیه خدمات این موسسه زیر نظر مستقیم مشاوران و وکلای حقوقی انجام خواهد شد و علاوه بر ایجاد فضای امن برای عقد قرارداد و تولید مستندات، امکان اخذ اقامت را برای شما عزیزان فراهم می نماییم.

موسسه مهاجرتی و مسافرتی اکسین مهاجر دارای تیم تخصصی جهت مشاوره و یافتن راه های مهاجرت به ترکیه ،کشورهای اروپایی،کشورهای حوضه خلیج فارس و کانادا،برای  هموطنان عزیز  می باشد.

اگر شما هم مایل به اخذ ویزا در کشور های مورد تخصص ما می باشید و یا قصد مهاجرت یا مسافرت را دارید موسسه مهاجرتی و مسافرتی اکسین مهاجر با مشاوره تخصصی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

تمامی خدمات توسط کادری متخصص و مجرب در زمینه های مربوطه رسیدگی و طی خواهد شد و کارشناسان ما همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ثبت شرکت در اروپا،


تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۷:۱۳ | نویسنده : ادمینن | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.